Üzletünk újra a megszokott módon
H-P: 10-18h, SZ: 10-13h óráig NYITVA tart!

Vásárlói tájékoztató + gyakran ismételt kérdések

Önöknél csak online lehet vásárolni?

Nem, hagyományos bolttal is rendelkezünk, amely 2020 októberétől dupla méretűre növekedett.

Ezentúl Buda legnagyobb konyha és lakásfelszerelési áruházában 200 négyzetméteres eladótérben várjuk vásárlóinkat széles és kibővült választékkal!
Nyitvatartásunk weboldalunk legtetején látható.
Címünk: 1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 14. (a Móricz Zsigmond körtértől 2 percre)

Mivel webáruházunkban sokkal több terméket kínálunk, mint amennyi a megnövelt boltunkban is elférne, indulás előtt le is ellenőrizheti a kiválasztott termék bolti elérhetőségét minden terméklapon a „Készlet állapot” felirat alatt.

A következő lehetőségek is rendelkezésére állnak:

A kinézett terméket telefonon is lefoglalhatja 
nyitvatartási időben, bármelyik telefonszámunkon. 
Ekkor kérjük a termék pontos nevét, vagy a terméknév legvégén látható termékkódot mondja be az egyértelmű beazonosítás érdekében

Leadhatja rendelését a webáruházban is,
a „Személyes átvétel boltunkban” lehetőséget kiválasztva. Ebben az esetben kérjük várja meg amíg a megadott e-mail címére megkapja a „Rendelése átvehető” fejlécű e-mailt.

Természetesen ha csak megtekintené kínálatunkat, informálódni szeretne,
a kinézett termékeket megtekinteni, „megtapogatni” kívánja és ha tetszik, meg is vásárolná, ebben az esetben is várjuk szeretettel üzletünkben!

 

Tudok kártyával fizetni a boltban?

  • Boltunkban készpénzzel és bankkártyával is fizethet, de lehetősége van webáruházunkban előre, online fizetéssel is kiegyenlíteni a megrendelt termékek vételárát.

Meddig tartják meg a rendelésem?

  • Előre kifizetett online rendelést maximum 30 napig. Ezután visszautaljuk a vételárat arra a kártyára amelyikről a fizetés történt, és email értesítést küldünk a rendelés törléséről
  • Telefonon félretett, vagy online rendelt, de ki nem fizetett rendelést általában 5-6 munkanapig, ezután email értesítést küldünk a rendelés törléséről

Mi van ha nem tetszik amit rendeltem?

  • Az online megrendelt vagy telefonon félretett termékeket üzletünk nyitvatartási idejében tudja átvenni, munkatársaink állnak rendelkezésére.
  • Üzletünkben csak olyan termékeket talál, amelyeket magunknak is szívesen megvennénk. Mégis előfordulhat félreértés, színeltérés, mérethiba, hibás termék stb. Ebben az esetben nyilván nem köteles átvenni az Önnek félretett terméket, egyszerűen ne vegye meg, ne vegye át
  • Ha online, előre kifizetett rendelésről van szó, munkatársaink percek alatt vissza tudják utalni az át nem vett termék vételárát arra a bankkártyára, amelyikről a fizetés történt

Reklamáció vásárlás után

Bolti vásárlás, vagy rendelés személyes átvétele során minden esetben lehetősége van ellenőrizni az adott termék sértetlen, hibátlan, hiánytalan állapotát, megfelelőségét arra a funkcióra, amelyre használni szeretné. 

  • Ezért az olyan típusú reklamációkat, hogy: "nem volt benne a dobozban a kiegészítő" vagy "miután kicsomagoltam, láttam hogy törött, karcos", sajnos nem tudunk figyelembe venni
  • Abban az esetben viszont, ha a terméket hibátlan és hiánytalan állapotban és eredeti csomagolásában hozza vissza (tehát ha alkalmas az újra- és újként való értékesítésre) lehetősége van üzletünkben termékcserére, vagy levásárlásra
  • Ha már rendeltetésszerű használatba vette a terméket és az meghibásodik, idő előtt elhasználódik (amennyiben arra a gyártója garanciát vállalt), kérjük juttassa vissza üzletünkbe. A gyártóval vagy az importtőrrel történő kapcsolatfelvétel után, pozitív elbírálás esetén lehetőséget adunk termékcserére, levásárlásra, vagy vételár visszafizetésre
12
12
12
12
12