Gyakran ismételt kérdések

  • Előre szeretnék utalni. Hova küldhetem a pénzt?
    Addig amíg a kollegáink nem veszik fel önnel a kapcsolatot ne utalojon előre !
    Ha a kapcsolat felvétel megtörtént akkor a következő bankszámlaszámra lehet utalni .
    Bankszámlaszám : 10701324-68913146-51100005
    Fiókvezető bank neve : Cib Bank
  • Tudok-e regisztráció nélkül is vásárolni?

    Igen. A "Termékek megvásárlása" gombra kattintva, regisztráció nélkül is végigviheti rendelését. (Így azonban új, visszatérő vásárlás esetén minden adatot újra meg kell adni, illetve rendelése státuszát sem tudja követni oldalunkon.) Regisztrációhoz a "BEJELENKEZÉS" menüpont alatt található "regisztráció" részre kell kattintani.

  • Mikor kérhetek tájékoztatást termékkel, vásárlásommal kapcsolatban?

    Hétfőtől péntekig délelőtt 14 órától este 20 óráig telefonon, vagy bármikor a Kapcsolat menüpontban található üzentküldési lehetőségen.

  • Milyen kijelzőre van optimalizálva az oldal ?

    Az edényvarázs a legújabb trendhez megfelelően már reszponzív
    azaz a kijelző méretéhez igazodik a desing, legyen az mobiltelefon vagy épp egy tablet !
    responziv

  • Személyesen el tudom-e hozni a rendelésemet?

    Igen ! várjük üzeltünkben a  1114. Budapest Bartók Béla út 78. sz alatt  Térkép.

  • Hogyan tudok keresni minden kategóriában?

    A keresés mindíg abban a csoportban történik ahol éppen van. Ezért ha átfogó keresést szeretne indítani, használja az általános keresőt.

  • Tudom-e a keresést szűkíteni?

    Igen, adott kategórián belül a részletes keresőben található paraméterek alapján. A jobb oldali zöld oszlopban találhatóak a szürő feltételek

  • Hogyan tudom a találatokat rendezni?

    A termékkategóriákban 2 féle nézet (nagy mozaik illetve lista) valamint ár, név és pozítció szerinti rendezési lehetőség található.

  • Mikor érkezik meg a csomagom?

    A termék mellett és a visszaigazoló e-mail-ben feltüntetett időtartamon belül. Ha bármi eltérés adódik, kollégáink kapcsolatba lépnek Önnel.

  • Miért adjam meg a mobilszámom?

    Mert kézbesítéskor, ha nem találja Önt a szerződött partnerünk a megadott címen, akkor egyeztet Önnel a kiszállítás részleteiről, így megkönnyítve a csomagátadást.

  • Mi az elállási jog?
    Részletes infórmáció a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján: ide kattintva elovashatja

  • Az oldalt bemutató videó itt megtekinthető