Általános szerződési feltételek

Regisztráció és adatvédelem

  1. Az Edényvarázs.hu oldalon regisztráció nélkül is vásárolhat. Amennyiben mégis regisztrál nálunk, úgy számos előny élvezője lehet:
    - nem kell minden vásárlás alkalmával megadnia személyes adatait, hanem elég hogy ha a Bejelentkezés menüpontunk alatt e-mail címét, jelszavát megadja és a rendszerünk automatikusan belépteti illetve akár a Facebook-on használt regisztráviojával is beléphet.
    - a vásárlás folyamata gyorsabban végrehajtható lesz.
    - megrendelései könnyen nyomon követhetőek lesznek.

  2. Regisztráció esetén weboldalunk középső részén találja a Bejelentkezés menüpontot. Töltse ki a regisztrációs mezőket, illetve válasszon felhasználónevet és jelszót, majd nyomja meg a Mehet gombot amit jobb oldalt alúl talál meg.

  3. Regisztráció során csak azokat az adatokat kérjük be, amelyek a vevők azonosításához, a számla megfelelő kiállításához, valamint a termék(ek) megfelelő szállításához szükségesek. Kérjük, hogy minden esetben csak valós adatokat adjon meg! Az adatok megadása önkéntes. A regisztrációkor megadott e-mail címet csakis az Ön hozzájárulásával használjuk fel hírlevelünkhöz.

  4. Rendszerünk a sikeres regisztrációt minden esetben e-mailben igazolja vissza. Abban az esetben sem kell aggódnia, ha elfelejtené jelszavát, mert ebben az esetben Bejelentkezés menüpontban e-mail címe megadásával (Elfelejtett jelszó gombra kattintva) új jelszót kérhet, melyet rendszerünk e-mail formájában automatikusan megküld Önnek, ill telefonon is kérhet új jelszót az adminisztrátorunktól.

  5. Amennyiben valamilyen problémájuk merülne fel a regisztrációval kapcsolatban kérjük, hogy írjanak e-mailt az info@edenyvarazs.hu címre vagy hívjanak minket az alábbi elérhetőségek egyikén: +36704228827, illetve +36305182341

  6. Adatait minden esetben bizalmasan kezeljük.

Vásárlás menete

  1. A megrendelések leadása a Szolgáltató internetes áruházában elektronikus úton, és e-mailen lehetséges a www.edenyvarazs.hu, webcímen. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat, információkat a Szolgáltató  elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.

  2. Megrendelt árunak csak a kosárban szereplő termékek minősülnek. A kosár tartalma mindaddig módosítható, amíg a ’Pénztár’ menüpont alatt a ’Megrendelés’ gombbal nem véglegesíti a vevő a vásárlást. A leadott rendeléseket a ’Profilom’ menüpont alatt tudja nyomon követni a vásárló a későbbiekben. A böngészőben cookie-k használatának engedélyezése szükséges a kosár használatához.

  3. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett termék vagy termékek ellenértékét visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

  4. A megrendelés menete: A megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja az adásvételi szerződés feltételeit, amely a megrendelést visszaigazoló e-mail kézhezvételekor jön létre és a megrendelés teljesülésével zárul le. Az e-mail nem a Szolgáltató által automatikusan küldött vásárlást visszaigazoló e-mail. A 17/1999. Kormányrendelet szerint "távollévők közötti szerződés" jön létre a Szolgáltató és a vásárló között, amely ezáltal egy elektronikus úton megkötött szerződés írásban kötött szerződésnek, de nem aláírt szerződésnek minősül, iktatásra kerül, melynek tartalma utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. A szerződés és a megrendelés magyar nyelvű.
    Megrendelését rendszerünk rendelési számmal látja el, és egy automatikus visszaigazolást küld e-mail formájában. A rendelési számot a  visszaigazoló e-mail tartalmazza. A megrendelése csak ezen rendelési szám megérkezését követően érvényes.

  5. A vásárlási folyamat során lehetőség van az adatbeviteli hibák javítására, a „Vissza” gombra kattintva. A regisztráció során megadott adatainak módosítására pedig Bejelentkezés után a "Profilom" menüpontban van lehetőség. A "Rendelés elküldése" gombra kattintás után a webáruház főoldalának fejlécében és láblécében található elérhetőségeink valamelyikén tudja jelezni felénk az adatmódosítási igényeit.

  6. Vételár: Árainkat minden esetben forintban adjuk meg. A termékek mellett feltüntetett ár a termék vételára, mely tartalmazza a mindenkor aktuális általános forgalmi adót is.

  7. A megrendelés kiszállításakor a termék(ek) mellé csatolásra kerül a számla is.


Számlázás

Az oldalon megrendelt termékről minden esetben számlát állítunk ki (https://www.artinvoice.hu ) amit a termék beérkzésétől számítva 1 órán belül ki is küldünk a Megrendelő e-mail címére.

Az elállás joga

A vásárló a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül, díjmentesen elállhat. Nem gyakorolhatja a vásárló az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítástechnikai szoftver) esetében, ha a csomagolást a vásárló felbontotta.

A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. Amennyiben a vásárló a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül a termék vételárát visszatutalja a vásárló által megadott bankszámlára.

A vásárló vásárlástól való elállása esetén viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás esetén az esetleges használat következtében keletkezett értékvesztést eladó a vásárlóra hárítja.

A vásárló a terméket az eladó 1114 Budapest  Bartók Béla út 78. szám alatt található üzletbe köteles visszajuttatni.

Az eladó csak akkor köteles a terméket visszavenni, ha a vásárló azt az eredeti csomagolásban, sérülésmentesen szolgáltatja vissza. Amennyiben a vásárló a terméket már használta és nem tudja azt hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni az eladónak, akkor eladó annak átvételét visszautasíthatja, vagy a használat következtében keletkezett értékvesztést a vásárlóra hárítja.

Jótállás, szavatosság

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezik. A hatályos jogszabályok szerint a jótállás és a garancia kötelezettsége, valamint az alkatrészellátási felelősség a termék forgalmazóját terheli. Az igény érvényesítéshez szükséges a számla, és esetlegesen a jótállási jegy. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a vásárló részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.

Köszönettel fogadunk minden vásárlói visszajelzést, amit elsősorban az info@edenyvarazs.hu címre várunk e-mailben.

Amennyiben szolgáltatásunkkal vagy termékeinkkel kapcsolatban nem elégedett, és reklamációt szeretne eljuttatni hozzánk, megteheti ezt telefonon vagy e-mailben szintén az ügyfélszolgálatunk részére eljuttatva az info@edenyvarazs.hu címre.
Minden panaszt kivizsgálunk és az e-mailben küldött reklamációkra igyekszünk 1 munkanapon belül írásos választ küldeni.

Tájékoztatjuk Önt, hogy amennyiben nem ért egyet cégünk válaszával, melyet panaszára adtunk az alábbi hatóságokhoz fordulhat:

Békéltető testületi eljárás kezdeményezéséhez az Ön lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy cégünk székhelye szerinti Békéltető Testülethez:

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Panaszbejelentés Fogyasztóvédelmi Hatósághoz:

Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.